سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...

جانباز 70درصد حاج سید اسداله طباطبائی نیا که پس از گذشت 28سال جانبازی و ایثار با تحمل درد و رنج های فراوان به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در آخرین دوشنبه آذر ماه سال جاری در حسن آباد ری به دل خاک آرمید.

200عمل جراحی!

خاطراتی که خانواده ایشان بعد از جنگ و مجروحیت از وی داشتند بیشتر مربوط به صبوری و تحمل درد و رنج ایشان و رضایتمندی از رضای پروردگار در همه حال بود. چراکه باتوجه به اینکه در این 28سال 200 عمل جراحی برروی ایشان انجام شد اما حتی لحظه ای دم برنیاوردند که ناله یا شکایتی کنند. گاهی حتی نمی گذاشتند اعضای خانواده شان متوجه بشوند که برای عمل به بیمارستان رفته اند نزدیکان این شهید بزرگوار معتقدند که وی تمام این بار درد و رنج را خود به تنهایی به دوش می کشید و همیشه می گفتند که راضی ام به رضای خدا...

بشارت شهادت

بگذار داستان راستان سید را با رویای صادقه خودش به پایان ببریم.

دختر شهید طباطبایی از خوابی که پدرش به مدت سه شب متوالی، پیش از شهادت دیده بودند این طور تعریف می کند؛«پدرم می گفت من خواب نمی بینم یا اگر خوابی ببینم در خاطرم نمی ماند اما سه شب است خواب می بینم وقتی از خانه بیرون می روم و از چند کوچه که می گذرم وارد باغی می شوم که خیلی زیباست. همه دیوارهای باغ را با حریر آذین بسته اند و کسانی که آنجا هستند لباس هایی به تن دارند که روی شانه لباس هایشان پروانه ای طلایی آویزان است. من در این باغ برادر و عموی شهیدم و همه صالحین را دیدم که به استقبالم آمده بودند.»

روحش شاد و یادش گرامی




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 دی 6 :: 1:13 صبح ::  نویسنده : محسن

درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 145
بازدید دیروز: 116
کل بازدیدها: 386138