سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...

اصغر فرهادی کارگردان فیلم " جدایی نادر از سیمین " در مراسم جایزه ویژه منتقدان فیلم آمریکا در کنار آنجلینا جولی ، برادران داردن و پدرو آلمودوار . فیلم جدایی نادر از سیمین جایزه ویژه امسال منتقدان فیلم آمریکا را به خود اختصاص داد.


اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی


اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی


«حقیقت این است که کسب توفیق در جشنواره‌های خارج از کشور ارزشی را اثبات نمی‌کند ... آنها به تکنیک محض جایزه نمی‌دهند و راهشان نیز با ما متفاوت است. تکنیک و محتوا را نیز نمی‌توان از یکدیگر تفکیک کرد و چون اینچنین است، پر روشن است که آنها کدامین فیلم‌ها را خواهند پذیرفت.»     شهید سید مرتضی آوینی



این روزها تحقق وعده ی  خدا رو که: إِنَّ اللَّهَ یدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا (خدا خودش از کسانی که ایمان آورده اند دفاع می کند - الحج/38) با چشمای خودم می بینم.
فکر نکم بیشتر از دو سه ماه از هجمه عظیم اهالی سینما علیه کارگردان متعهد کشورمون "فرج الله سلحشور" بگذره. همون کارگردانی که با شجاعت بی نظیرش، به صراحت علیه سینمای غرب زده ی ما انتقاد کرده بود.
چقدر علیهش نامه نوشتند و موضع گرفتند و کوبیدند و ...
اما فقط چند ماه لازم بود تا خدا، صحت ادعاهای این مرد شجاع رو به رخ همه بکشه. از دست دادن فلان کارگردان  با فاحشه ی هالیوودی بگیر تا برهنه شدن فلان خودشیفته در مجله ی فراماسونی فرانسوی.

 




موضوع مطلب :


شنبه 90 بهمن 22 :: 4:28 صبح ::  نویسنده : محسن

درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 119
کل بازدیدها: 386562