سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...

حاج حسین یکتا می گوید: یک روزی بچه ها در جزایر مجنون به عشق لیلی جماران مردانه ایستادند، همت ها سر دادند و خرازی ها دست. در نتیجه ما باید قوی وارد عمل شویم اگر به روش سید الشهدا پابندیم به قول شهید میثمی "میزان امکانات ما نیست مقدار اتصال ما به خداست".

 

باید برای افسران جنگ نرم این مقدمه تعریف شود که در دانشگاهی که جبهه است جای شما کجاست، و شهدا نمی پذیرند که این جنگ زمان داشته باشد مثلا در دوران مجردی و دانشجویی فرد، در دوران بیکاری فرد و حال و هوای بسیجی و دور هم بودن رفقا . فرد اگر بگوید من بعد از فارغ التحصیلی کار دارم زندگی دارم، شرکت دارم .... نمی شود. گروهی باید قطعا در یگان های این جنگ حضور پیدا کنند اگر جبهه از نیرو اشباع شد واجب عینی کفایی می شود. الان به اعتقاد ما حضور واجب عینی است با اتکا به نظرات آقا که ولی و مجتهد و فقیه و مرجع ماست . پس جنگ نرم برای زمان بسته ای نیست و این باید تبیین شود . افسران جنگ نرم باید مبدل شوند به ژنرال های جنگ ما ، موسسات فرهنگی کوچک ما باید به کارتل های جنگ نرم مبدل شوند و مجتمع های عظیم و سازماندهی شده ایجاد شوند. و این جنگ با خون دل و جراحت های روح و شاید با خون سر اهل حق به پیروزی و ثمر خواهد رسید.

در دنیا حاکمیت خدا بر همه قلوب ثابت خواهد شد و افسران جنگ نرم باید خودشان را آماده کنند، از خود بگیر تا خانواده شان، از جمعشان تا دانشکدهشان و دانشگاهشان و حتی شهر و دیار و روستایشان. کلا در محدوده جنگ نرم تلقی می شوند. بیداری اسلامی امروز شروع شده و اروپا و آمریکا را هم در خواهد نوردید و ما باید برای تحولات گسترده تری آماده باشیم.

در زمان جنگ سخت زندگی زیر سایه جنگ بود یعنی بچه ها ازدواج می کردند با نگاه جنگ، سر کار می رفتند با نگاه جنگ، امروز هم باید همه چیز با نگاه جنگ نرم باشد والا پیش نخواهیم رفت.

منبع: ?فصلنامه آرمان گرا شماره هشتم - بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله?

 




موضوع مطلب :


دوشنبه 91 مهر 24 :: 4:5 عصر ::  نویسنده : محسن

درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 386504