سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...

شیطان قسم خورده است! او به عزت و جلال خداوند قسم خورده است. او دشمن آشکار بندگان خداست. او اغواگر است. او می ترساند. او گول می زند. او تطمیع می کند. او خلف وعده می کند. او در باغ سبز نشان می دهد. او زندگی جاوید نوید می دهد. او شیطان است. او لشگر عظیمی از جن و انس دارد که او را یاری می دهند. و او سرانجام پیروان خود را رها خواهد ساخت و به آنها پشت خواهد کرد!

آنچه که در بالا ذکر شد? نه ترشحات ذهن نویسنده بلکه حقایق قرآنی و دینی در توصیف شیطان است. شیطانی که خداوند بندگانش را از پیروی او بازداشته و به صراط مستقیم بندگی خود فراخوانده است.

اینکه حضرت امام در جایگاه یک رهبر دینی? حکومت امریکا را "شیطان بزرگ" خواندند? نشان از شناخت ایشان از شیطان و عمال انسانی اش در دنیا بوده است. ایشان تا در قید حیات بودند مواضع شدیدی در دشمنی با امریکای جنایتکار اتخاذ می کردند. تعبیراتی چون "ابرجنایتکار تاریخ" ، "ام الفساد"، "جهان خوار دشمن کینه توز مستضعفان جهان"، "دشمن شماره اول بشر" ، "دشمن اسلام" و "چپاولگر بین المللی" به کرات در سخنان ایشان برای امریکا به کار برده شد. ایشان حتی در وصیت نامه ی خود نیز بر دشمنی با امریکای جنایتکار تاکید ورزیدند.

" اگر با دست جنایتکار آمریکا محو شویم و خدای خویش را ملاقات کنیم بهتر از این است که در زیر پرچم ارتش سیاه غرب، زندگی اشرافی داشته باشیم."

 

 

ایشان در جایی دیگر در سخنانی که به نظر می رسد خطاب امروز ایشان به ماست? می فرمایند:

"با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابرقدرتها آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمیترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد. آنان منافع خود را ملاک قرار داده اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می گویند."

 

اما رفتار حکومت شیطانی امریکا با ما که نمی خواهیم زیر یوغ بندگی اش باشیم? ملغمه ای از تهدید?‌ تطمیع? فشار و زور? دخالت سیاسی و نظامی? دودوزه بازی و دورویی?‌ در طی این 35 سال اخیر بوده است. یعنی دقیقا آنچه از شیطان و رفتارهایش در قرآن کریم به آن اشاره شده در سیاست های امریکا دیده می شود. این حکومت بارها نشان داده اصلا قابل اعتماد نیست. در رفتارهایش صادق نیست. به قراردادهایش پایبند نیست. به قوانین جهان که خودش در ایجاد آنها نقش داشته پایبند نیست. حتی حامی نوکران و دست نشانده های خود در کشور های دیگر هم نیست. ارتش پرامکاناتش در کشتار مردم جهان ید طولایی دارد. در اغوای سیاستمداران و مردم جهان تواناست. و با رسانه هایش به راحتی می تواند جای حق و باطل را عوض کند.

مقاومت 35 ساله ی ما در برابر انواع دشمنی ها? کارشکنی ها? تهدیدها? تحریم های این شیطان بزرگ? تا جایی ما را پیش برده که نام جمهوری اسلامی ایران به یک برند موفق در ایستادگی در برابر امریکا بدل شده و در حال صدور به کشورهای دیگر است. منافع امریکا ایجاب می کند تا این نمونه ی موفق را بشکند تا دیگران به فکر قد علم کردن در برابر هژمونی امریکا نیوفتند. این مقاومت تا به امروز در برابر انواع حربه های شیطان بزرگ موفق بوده و تن به تطمیع ها و تهدید ها نداده است. تا جایی که بی سابقه ترین تحریم های تاریخ بر علیه ما به کار گرفته می شود تا ما را به زانو دربیاورد.

اما درحالی که ما مقاومت را در این 35 سال تجربه کرده و موفقیت آن را به چشم دیده ایم?‌ شخصی پیدا می شود که "مذاکره با کدخدای دنیا" را تنها راه برون رفت از شرایط سخت می داند. امید نا امید شده ی شیطان?‌ دوباره زنده می شود و با لبخند و چهره ی مصمم به سراغ ما می آید. سخن از توافق?‌ مذاکرات سازنده?‌ لغو تحریم ها?‌ حل مشکلات و ... به میان می آورد و در پی اغوا کردن بر می آید. از طرفی دیگر به تهدید کردن خود ادامه می دهد. این سیاست شیطان است!

از طرفی رهبر جامعه در سخنانشان کرارا هشدار می دهند. امریکا را غیر قابل اطمینان می دانند. مذاکرات با آنها را بی نتیجه می خوانند. از دست چدنی و دستکش مخملی سخن می رانند. نرمش قهرمانانه را تاکتیکی برای زدن فن جدید می دانند. اما گوش عده ای از سیاستمداران گویا ناشنواست. از این رو شاید ایشان?‌ دست دولت جدید را باز گذاشته اند تا به همگان ثابت شود که تنها راه مقابله با شیطان "مقاومت " است.

 

 

راه جدید دولت جدید در مذاکره با کدخدا?‌ خیلی زود نتیجه ی خود را آشکار کرد. تنها چند روز پس از لبخند وزیر امریکایی به وزیر ما و تماس تلفنی و خداحافظی رئیس جمهورشان با زبان مادری ما و البته هدیه دارایی ما به خودمان! که عده ای را در داخل کشور ذوق مرگ کرد? همان تهدیدها از زبان شیطان بزرگ شنیده شد:

"هیچ گزینه‌ای از جمله گزینه‌های نظامی را از روی میز کنار نگذاشته‌ام."

مذاکره ی ما با کدخدا گویا امر را به ایشان مشتبه کرده و آن را نشانه ی ضعف و اثر گذاری تحریم ها دانسته است:

"ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌های فوق‌العاده‌ای که ما در چند سال گذشته اجرا کردیم، حالا به نظر می‌رسد که آماده مذاکره شده‌اند. ما باید دیپلماسی را بیازماییم."

"ما با چشمانی کاملا باز وارد این مذاکرات شدیم. این کار آسانی نخواهد بود، و ما در هر اقدام خود در جهت کاهش تحریم‌هایی که فکر می‌کنم آن‌ها به دنبالش هستند، باید بالاترین سطح راستی‌آزمایی را در نظر بگیریم."

 

حال جای سئوال اینجاست که:

آیا ما هم با چشمانی باز وارد این مذاکرات شده ایم؟

آیا آنها که فکر می کنند تحریم ها اثر کرده? امتیازی به ما خواهند داد؟

بالاترین سطح راستی آزمایی یعنی چه؟ یعنی تعطیلی همه چیز؟

 

به هر حال نتیجه ی مذاکرات از هم اکنون مشخص است. آنها امتیازات زیادی را طلب کرده و هیچ گونه امتیازی به ما نخواهند داد. فراست و دشمن شناسی رهبر انقلاب و فرصتی که ایجاد کرده اند تا مردم بیش از پیش دشمن را بشناسند? کار را تا جایی پیش خواهد برد که بن بست بودن تنها راه ادعایی برخی سیاستمداران را - مذاکره با کدخدا - به تجربه نشان دهد. در آن صورت تنها راه آزموده شده و موفق در 35 سال اخیر باقی خواهد ماند و مدعی مخالفی نیز برای آن باقی نمی ماند. و آن "مقاومت" است.

شاید عمر ریاست برخی سیاستمداران به هشت سال نرسد و پس از چهار سال مردم به درستی راه مقاومت پی برده و به سیاسیون مقاوم رو آورند.

 

 

فراموش نکنیم که خداوند راه را نشان داده است و اگر ما راه درست را انتخاب نکنیم?‌ مسئول شکست? خود ما خواهیم بود.

تنها راه ما? بنده ی خدا بودن و دشمنی با شیطان و اذناب اوست. اگر مخلصانه با خدا باشیم شیطان نیز به ما راه ندارد. این سخن خود شیطان است!

 

----

أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَن لَّا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ. وَأَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ

ای فرزندان آدم ، آیا با شما پیمان نبستم که شیطان را نپرستید زیرا دشمن آشکار شماست و مرا بپرستید ، که راه راست این است؟

 

 

منبع:http://enghelabesevom.persianblog.ir/




موضوع مطلب :


جمعه 92 مهر 19 :: 12:46 عصر ::  نویسنده : محسن

درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 385550