سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...
آگهی راه‌اندازی خط تولید محصول فوق محرمانه پروژه «Skunk Works» شرکت آمریکایی "لاکهید مارتین" امروز (شنبه) در نیازمندی‌های روزنامه همشهری به چاپ رسیده است.
به گزارس سرویس اجتماعی صراط، متن این آگهی طنز که با سفارش یک فرد ناشناس چاپ شده، به راه‌اندازی خط تولید آخرین محصول این شرکت آمریکایی اشاره دارد که از چند روز قبل نام آن در صدر اخبار مطبوعات ج...هان به چشم می‌خورد.
«Skunk Works»، که نام غیر رسمی برای پروژه های پیشرفته شرکت آمریکایی "لاکهید مارتین" می باشد ماموریت ساخت پرنده‌های محرمانه و جاسوسی را برای نیروی هوایی ارتش ایالات متحده بر عهده دارد و اینک به چاپ رسیدن آگهی راه‌اندازی خط تولید این کارخانه در روزنامه همشهری، در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد.
آخرین تولید این کارخانه هواپیمای جاسوسی RQ170 است که چندی پیش با عبور از مرزهای هوایی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب به غنیمت گرفته شد.
به زمین نشاندن این پهپاد بازتاب‌های بسیار گسترده‌ای در دنیا داشت، تا جایی که مقامات آمریکا برای منحرف کردن اذهان، ادعای دروغ بودن این ماجرا را مطرح کردند که دو روز پیش با به نمایش در آمدن تصاویر این هواپیمای جاسوسی در رسانه ملی، رو سیاهی مقامات آمریکا افزون‌تر شد. کاخ سفید اکنون به شدت نگران تبعات سیاسی، فنی، اطلاعاتی و نظامی فرود اجباری این هواپیما در ایران است.
به نظر می رسد انتشار آگهی راه‌اندازی خط تولید پهپاد در یک روزنامه کثیرالانتشار، یک شوخی با مقامات آمریکایی با هدف تاکید بر نگرانی‌های آن‌ها بوده است.



موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 آذر 23 :: 12:0 عصر ::  نویسنده : محسن

درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 386410