سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوانه های امید
اینجا قرار گاه است... قرارگاه فرهنگ و اندیشه قرارگاه رشد و پویایی قرارگاه افسران جنگ نرم قرارگاه بصیرت و بیداری...




موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 :: 11:11 عصر ::  نویسنده : محسن

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، حجت الاسلام قرائتی ظهر امروز در جشن روز مادر در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد در جمع دانشجویان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن در خصوص اهمیت نجات دادن انسان‌ها بیان داشت: اگر یک نفر را زنده کنید، انگار همه دنیا را زنده کرده‌اید و این نشان دهنده آن است که شغل پرستاری شغل بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه شغل پرستاری سرمایه گذاری است، تصریح کرد: اگر پرستار یا پزشک یک نفر را نجات دهد در تمام اعمال خیر آن فرد تا پایان عمرش شریک خواهد بود.

 رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ما حجت الاسلام‌ها فقط با یک قشر از انسان‌ها سر و کار داریم، تاکید کرد: پرستاران و پرشکان با تمام اقشار جامعه مواجه هستند؛ به طوری که می‌توانند با آنان گفت وگوی فرد به فرد داشته باشند.

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : محسن

چه کس گفتت  که ما را خون جگر کن؟

بکوچ از کوچه مان، از ما حذر کن ؟

چه کس گفتت دگر «خسته نباشی»!

چه کس گفتت  که ما را بی پسر کن؟

چه کس گفتت  رها کن عاشقان را

هواخواهان خود را در بدر کن؟

تو از روز نخستین خسته بودی

از این پس خستگی را خسته تر کن

از الطاف ازل  خاطر مرنجان

ز شاگردی دل،  دل شاد تر کن

مرا گردی بدان  در پشت پایت

بیا برگرد و گًردت را نظر کن

 




موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 :: 5:43 عصر ::  نویسنده : محسن

به گزارش جهان، قصه پرغصه جلوگیری از فرزندآوری و ترویج شعارهای دشمن شادکن "دوبچه کافی است" و "فرزند کمتر، زندگی بهتر" و... که در سال های دولت موسوم به کارگزاران به ریاست هاشمی رفسنجانی اوج گرفته و به تغییر سبک زندگی و نگاه به فرزند در خانواده های مسلمان ایرانی منجر شد، همینک وارد یک بحران جدی شده و از خطوط قرمز این مساله عبور کرده است.

اتخاذ سیاست های تنبیهی برای خانواده هایی که دارای فرزند بیشتر و نیز، اعمال برنامه ای تشویقی برای آنان که تک یا نهایتا دوفرزند داشته اند، به مرور زمان منجر به تغییر و تثبیت این روش و افزایش اقدامات ضدباروری و پیشگیری های رنگارنگ در این زمینه شد.

شدت این فاجعه تا جایی پیش رفت که سازمان های جهانی، متحیر از این رشد بی سابقه درصد کاهش جمعیت در ایران، کشورمان را به عنوان الگو در زمینه کنترل جمعیت معرفی کرده و به برخی مسئولان دخیل در این امر، حتی تا 3 مرتبه جایزه اهدا کردند!

تاسف برانگیز اینکه آن مسئولان که همینک نیز در بخش های مختلف کشور دارای مسئولیت هستند، پس از دریافت هر جایزه، بر شدت فعالیت های ضدجمعیتی خود افزایش داده و سعی می کنند با ادله غرب پسند خود، این رفتار غیردینی را اشاعه دهند.

اینک، مساله تحدید نسل و در نهایت انقراض نسل در ایران که براساس آمارها یک احتمال جدی است، از زاویه ای دیگر مورد بررسی قرار می گیرد و از عموم مخاطبان گرانقدر درخواست می شود با دقت آن را مورد مطالعه قرار دهند.





ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 :: 5:10 عصر ::  نویسنده : محسن
<   1   2   3   
درباره وبلاگ

کارشناس اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی زنجان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 385797